top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תDaniel Freidlin

6 טיפים פרקטיים כדי להפוך את המשרד למגרש משחקים

החיים של רובנו שגרתיים למדי, במיוחד במשרד. מגיעים לעבודה, מדברים עם לקוחות, עובדים על המחשב, כותבים קצת במחברת, עושים דיונים ובסופו של דברים נשחקים, מאבדים מוטיבציה ונכנסים לעבודה תבניתית שמורידה את החשק לקום בבוקר. שילוב של משחקיות במקום העבודה יכולה לעורר שינוי משמעותי בכל שגרת העבודה שלנו.

משחקיות במקום העבודה היא כלי משמעותי לבניית צוותים עם תפוקה גבוהה. המשחקיות מוכחת ככזו המורידה מתח, מאפשרת חשיבה יצירתית, שוברת תבניתיות וסטגנציה ובנוסף מעודדת השתתפות ותחושת שייכות.

הנה שישה רעיונות סופר פרקטיים ופשוטים לייצר משחקיות במקום העבודה:


Eat good. Feel good.

ארגנו ארוחת בוקר - בקשו מכולם להביא אוכל באות ד' או בצבע סגול. תופתעו לגלות מה אנשים ימציאו!


Never, ever underestimate the importance of having fun

עברו בחנות של מקס-סטוק והשקיעו סכום סמלי בקניית משחקים מיניאטוריים (כדורסל קטן, בועות סבון ועוד). הניחו אותם בחלל המשותף כמו הלובי או המטבח ותראו בעצמכם מה הולך לקרות. אל תגידו על זה כלום לאף אחד :)


משחקי תפקידים

החליפו את ה"רופא והחולה" במשחקי תפקידים הקשורים בתפקידים בעבודה. אפשר לחקות לקוחות, ספקים ועוד. מכניס הרבה צחוקים ומאפשר תרגול של סיטואציות מקצועיות בסביבה תומכת ולא שיפוטית.


תשחקו עם טעויות

הדפסתם את המסמך הלא נכון? יופי! עוד הזדמנות לשחק. תקרעו אותו לכמה חלקים וכל חלק תזרקו בפח אחר. למה? כי זה יגרום לכם לחייך ולשחק עוד משחק קטן.


ציירו אחד את השני

התחילו ישיבת צוות עם דף ועט. תנו לכל אחד לצייר במשך 30 שניות את האדם מימינו. זה שובר קרח רציני לפגישה. רוב האנשים לא יודעים לצייר וזה יעורר גל של צחוק וגוד ווייבז.


חפשו את המטמון

בדרך לארוחת צהריים משותפת תורידו את אפליקציית Geocahsing - אפליקציה של חפש את המטמון בו מוטמנים מטמונים אמיתיים (!) ברחבי העולם, גם בעיר שלכם. קחו 15 דקות ללכת יחד כצוות למצוא מטמון. זה פאן לא נורמלי! קישור להורדת האפליקציה: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.groundspeak.geocaching.intro&hl=en_US&gl=US


62 צפיות0 תגובות
bottom of page